Január - 2018
H K S C P S V
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

A Marketing és Média Intézet / The Institute of Marketing and Media

A Marketing és Média Intézet tanszékei / Departments within the Institute of Marketing and Media





Események, konferenciák / Events, Conferences





Publikációk / Publications





Kutatóközpontok / Research Centres within the Institute of Marketing and Media

A kutatóközpontok tanszékeken, esetenként karokon átívelő együttműködést alakítanak ki az adott témában jártas szakemberek között, így téve lehetővé a kutatott szakterület több szempontú elemzését. A kutatóközpontok projektszervezetként működve magas szintű tudományos igényességgel, ugyanakkor gyakorlati megközelítéssel dolgoznak, biztosítva a kutatások eredményeinek magas szakmai színvonalát és piaci alkalmazhatóságát. A Marketing és Média Intézethez jelenleg három kutatóközpont köthető: a Magyarországi IMP Kutatóközpont, Kereskedelem Kutatóközpont, valamint a Digitális Marketing, Média és Design (DMMD) Kutatóközpont.

Research Centers are inter-departmental, and sometimes inter-faculty cooperation spaces for researchers interested in a focal topic, thus allowing a multi-faceted analysis of the field of research in question. Research Centers act as project organizations, combining scientific method and practical approaches in order to offer high standards and market applicability for their results. Currently, the Institute of Marketing and Media is responsible for three research centres: The Hungarian IMP Research Centre (hIMP), the Trade Research Centre and the Digital Marketing, Media, and Design (DMMD) Research Center.



Utolsó frissítés: 2017.05.17.