
![]() |
Március - 2019 | ![]() |
||||
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | ||||
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Havi események |
Vállalati partnereinknek
A Marketing és Média Intézet kiemelt jelentõséget tulajdonít a vállalati kapcsolatoknak. A marketing alkalmazott tudomány, így nélkülözhetetlen a gyakorlati tapasztalatok beépítése az oktatásba, az aktuális piaci trendek követése.
Az intézet munkáját segíti egy vállalati partnerekbõl álló „Tanácsadó Testület”, mely változó világunkban az intézet stratégiájának szakmai támogatója.
Tagjai: P&G Regionális Szolgáltató Kft., Gfk Hungária Piackutató Kft., ISPIRO Group, L'Oreal Magyarország Kozmetikai Kft., Sanoma Budapest Kiadói ZRt, Értéktrend Kft., Unicredit Bank, Geopress Zrt., MTM-SBS ZRt., TV2, AGB Nielsen Kft., Magyar Telekom NyRt.
A vállalati együttmûködés több síkon zajlik:
- Kutatás fejlesztési (K+F) projektek keretében az intézetben és a kutatóközpontokban piacorientált munka folyik. Vállalati megbízások keretében stratégiai, piackutatási projektek, vállalati oktatási programok zajlanak. A kutatóintézetekben dolgozó kollégák mind elméleti mind gyakorlati szakemberek, piackutató cégeknél, vállalatvezetõként vagy más marketing pozíciókban a piaci szférában szereztek tapasztalatot, amit a tudomány területén szerzett alapos elméleti háttérrel alkalmaznak munkájuk során. A tudományos és gyakorlati tapasztalatok ötvözése biztonságot ad a kutatás eredményeinek alkalmazása során. Vállalati megkeresés esetén a projektekben dolgozó kollégák részletes tájékoztatást nyújtanak.
- Oktatás terén meghívott vállalati szakemberek adják át tapasztalataikat a hallgatóknak. A vállalati részvétel egyfelõl szélesíti az egyetemi oktatást gyakorlati perspektívát adva az elméleti megközelítéshez, másrészt lehetõséget biztosít a cégeknek, hogy marketing tevékenységüket a jövõ szakembereivel megosszák, megismerjék véleményüket, javaslataikat.
- A szemináriumokon folyó gyakorlati oktatást partnereink esettanulmányokkal segítik, melyek a hallgatók számára lehetõvé teszik valós marketing kérdések megválaszolását. A vállalatok és vállalkozók hallgatóink friss szellemiségébõl, megkötések nélküli gondolkozásukból sok hasznos ötlettel gazdagodhatnak, melyeket munkájukban hasznosíthatnak. A vállalati kapcsolatok keretében a hallgatók feldolgozzák a partnereinktõl kapott eseteket, mely munkát szakképzett oktatóink koordinálják és értékelik.
K+F kutatási projektek 2009-2011 között
Marketing Tanszék
- Csomagolás, mint kommunikációs eszköz (2010). Kutatásvezető: Bauer András, Horváth Dóra
- Fogyasztói racionalitás kutatás: Vezetékes termékekkel kapcsolatos fogyasztói döntés (előfizetés, lemondás) modellezése (2010). Kutatásvezető: Kolos Krisztina
- A pénzügyi válság hatása a fogyasztói magatartásra (2008-2010). Kutatásvezető: Bauer András
- Pletyka és vállalati kommunikáció (2009). Kutatásvezető: Bauer András, Horváth Dóra
Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
- Hálózati hatások és versenyképesség (2010-2011). Kutatásvezető: Mandják Tibor
- Az erőforrások értéke a hálózati szemléletben (2010-2011). Kutatásvezető: Mandják Tibor
- A mobil tarifa és a számlaösszeg változásával kapcsolatos fogyasztói percepciók feltárása (2010). Kutatásvezető: Simon Judit
- A mobiltelefon, mint kutatási eszköz (2009). Kutatásvezető: Neulinger Ágnes
Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék
- Kommunikációs stratégiák a válságban (2010). Kutatásvezető: Horváth Dóra
- A szabályozási konvergencia tapasztalatai és várható kimenetelei Magyarországon. Vertikális integrációk a műsorszolgáltatási/műsorterjesztési piacon. Hozzáférési költségek felosztásának módszertana multiplay szolgáltatások esetén (2010). Kutatásvezető: Gálik Mihály, Urbán Ágnes
- Az okostelefon és az ember – a jövő projekciói (2009). Kutatásvezető: Horváth Dóra
- Lojalitás üzleti modellek felépítése, működtetése, működése, az eredményességre ható, modellbefolyásoló tényezők és azok hatásmechanizmusa a retail jellegű hálózatokban, a lakossági valamint a kis- és középvállalkozói vevőszegmensekben (2009). Kutatásvezető: Nádasi Katalin
- A helyi és körzeti televízió műsorszolgáltatók lehetőségei a digitális átállás során (2009). Kutatásvezető: Gálik Mihály
- A késleltetett nézés (time-shifting) hatása a televíziós piacra (2008). Kutatásvezető: Urbán Ágnes
- Digitalizáció hatása az elektronikus média piacára (2008). Kutatásvezető: Gálik Mihály
- A hazai reklámpiac és a műsorterjesztők viszonya (2008). Kutatásvezető: Gálik Mihály
Utolsó frissítés: 2019.03.11.