Október - 2017
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
24 25 26 27 28 29
30 31  
  

MEGHÍVÓ


A konferencián készült fényképekért kattintson ide.


1. Szolgáltatásmarketing konferencia
Fókuszban a Turizmus


A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének rendezésében,
az MTA Magyar Tudomány Ünnepe 2014. rendezvénysorozat keretében,
az MTA IX. Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketing Albizottsága és az MTA X. Földtudományok Osztálya Társadalom-földrajzi Bizottság Turizmusföldrajzi Albizottsága együttműködésében.

A konferencia szponzora az Accor-Pannónia Hotels Zrt. és a Novotel Budapest Danube

A konferencia helyszíne és időpontja

BCE Főépület III. előadó; 2014. november 27. csütörtök, 9.00–16.30 óra



A konferencia célja

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete hagyományteremtő céllal először rendezi meg szolgáltatásmarketing konferenciáját. Szándékunk szerint ez a konferencia lehetőséget ad a téma kutatóinak, oktatóinak és szakembereinek találkozására, és a szolgáltatások területén folyó kutatások és gyakorlati tapasztalatok széles körű megismertetésére.

A konferencia célja egyrészt a hazai tudományos eredmények feltárása, másrészt a kutatási eredmények relevanciájának, napi szinten történő alkalmazhatóságának bemutatása. A konferencián kitűzött célunknak megfelelően a tudományos előadások „tandem” párjaként gyakorlati szakemberek referálnak arról, hogy náluk hogyan működik a mindennapokban az elmélet.

A konferencia fontos céljának tekinti a doktori hallgatók tudományos közéletbe való bekapcsolódását is, ezért számukra poszter-előadás lehetőséget biztosít.

Első konferenciánk központi témája a turizmusipar, amely jelentős szerepet képvisel az ország jövedelemtermelő képességében és óriási változásokon ment keresztül az utóbbi években. Konferenciánk előadásai rávilágítanak ezekre a változásokra, új trendeket és megoldásokat mutatnak be, az értékteremtés új lehetőségeit járják körbe.

PROGRAM

9.00 – 9.05Köszöntő: Simon Judit (BCE MMI Intézetigazgató)
9:05 – 9.15Megnyitó: Horváth Gergely (Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgató-helyettes)
9:15 – 9.30Ráhangoló: A szolgáltatások kutatásának új kihívásaiKolos Krisztina (BCE MMI)

1. szekció Levezető elnök: Kolos Krisztina
9:30 – 10.00Jancsik András (BGF): "Oszd meg és utazgass: az együttműködő fogyasztás növekvő jelentősége a turizmusban"
Korreferál: Simon András (Wecotravel)
10:00 – 10.30Agárdi Irma (BCE MMI): "Érzékszervi marketing lehetőségei a szolgáltatásoknál"
Korreferál: Patrick Bohl (Budapest Airport, Head of Retail and Advertising)
10.30 – 11.00Piskóti István (ME): "Desztinációmarketing"
Korreferál: Nagy Júlia, a Magyar Turisztikai Desztináció Menedzsment Szövetség alelnöke, a Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Közhasznú Kft. ügyvezetője

11.00–11.15

KÁVÉSZÜNET

2. szekció Levezető elnök: Horváth Endre
11.15 – 11.45Melanie Smith (BKF) & Kornélia Kiss (BKF): "Value and co-creation for the improvement of wellbeing. Cases from the spa and hospitality industry"
Korreferál: Puczkó László (The Tourism Observatory for Health, Wellness and Spa)
11.45 – 12.15Veres Zoltán (PE): "Szegmensek a szabadidős preferenciákban"
Korreferál: Márta István (Zsolnay Örökségkezelő Nonprofit Kft ügyvezetője, a Művészetek Völgye Fesztivál igazgatója, Magyar Fesztivál Szövetség elnök)
12.15 – 12.45Kenesei Zsófia (BCE, MMI): "Érzelmi munka a panaszkezelésben"
Korreferál: Kollin Gergely (Novotel Budapest Danube, Szállodaigazgató)

12.45–13.45

EBÉDSZÜNET

3. szekció Levezető elnök: Kenesei Zsófia
13.45–14.30Mihalis Kavaratzis (University of Leicester): "Rethinking Services Branding: Learning from Tourism"
14.30-14.45Kérdések, vita
14.45–15.15Zsidai Zoltán Roy (Zsidai Gasztronómia): "Opportunities and challenges in branding on the Budapest restaurant market"

15.15–16.30

POSZTERKÁVÉZÓ
a kávézás ezúttal szakmai munkával jár együtt:
Poszter-előadások segítségével megismerkedhetünk a témában folyó Ph.D. kutatásokkal

Utolsó frissítés: 2016.07.28.