Május - 2017
H K S C P S V
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

Corvinus Marketing Tanulmányok

A Corvinus Marketing Tanulmányok a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete adja ki, célja, hogy áttekintést adjon az intézetben folyó tudományos kutatásokról, munkatársainak tudományos eredményeiről

  • az intézet dolgozói,
  • az egyetemi polgárok, illetve
  • a marketing és kommunikáció területen oktatók, kutatók, dolgozók számára.

A kiadványsorozat publikációi angol vagy magyar nyelven jelennek meg.

Szerkesztőbizottság

Megjelent tanulmányok

Főszerkesztő:
Kenesei Zsófia - Intézetigazgató, BCE Marketing és Média Intézet

A szerkesztőbizottság tagjai:

Bauer András - BCE Marketing és Média Intézet
Gálik Mihály - BCE Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Intézet
Hofmeister-Tóth Ágnes - BCE Marketing és Média Intézet
Simon Judit - BCE Marketing és Média Intézet

Titkár:
Agárdi Irma - BCE Marketing és Média Intézet

ISSN: 2062-2376

Kapcsolatfelvétel:
irma.agardi(kukac)uni-corvinus(pont)hu
Tel. +36 1 482-5275

2016. évi 1. tanulmány
Neulinger Ágnes,Kenesei Zsófia: Vásárlási szokások a családi életciklusokban: a vasárnapi zárva tartás hatása a családi vásárlásokra.

2015. évi 2.tanulmány
Szalkai Zsuzsanna, Magyar Mária, Mandják Tibor, Neuman-Bódi Edit: Videoton - a vadásztölténytő a színes televízión át az autó hátsó lámpájáig.

2015. év. 1. tanulmány
Hubert, Jozsef: Enhancing Promotional Strategies through the Use of Web 2.0 Corvinus Marketing Tanulmányok. 2015. 1. tanulmány

2012. év 1. tanulmány
Patrick Bohl: The effects of store atmosphere on behaviour - A literature review. Corvinus Marketing Tanulmányok. 2012. 1. tanulmány

2011. év 1. tanulmány
Dörnyei Krisztina, Gyulavári Tamás: A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. Corvinus Marketing Tanulmányok. 2011. 1. tanulmány

2010. év. 1. szám
Berács József: Versenyképesség a nemzetközi diákmobilitásban: Magyarország kilátásai.
Keszey Tamara: Az informatika szerepe a magyar nagyvállalatok marketingtevékenységének támogatásában.
Kolos Krisztina: Értékek, szerepek, és életmód ötvenen túl.
Mandják Tibor: A bizalom szerepe az üzleti kapcsolatokban.

Felhívás

A Marketing és Média Intézet felhívja az intézet fő- és mellékállású dolgozóit, PhD hallgatóit az intézeti kiadványsorozatban való publikálásra. Pályázni az intézetben folyó

  • tudományos kutatások (elméleti és/vagy empirikus kutatások)
  • K+F kutatások
  • PhD tézistervezetek, disszertációk kivonataival lehet.

A kézirat beadásának feltételei.

  • Önálló munkán alapuló, pontos hivatkozássokkal ellátott kézirat
  • Kézirat terjedelme: 40 000 – 60 000 leütés, amely 800 – 1000 karakteres összefoglalóval kezdődik
  • Kézirat szerkezete: összefoglaló, bevezetés, szakirodalmi áttekintés, kutatási koncepció, módszertan, kutatási eredmények, összegzés, kutatás korlátai, jövőbeni kutatási lehetőségek, irodalomjegyzék. (Ha a tanulmány nem tartalmaz empirikus kutatást, akkor a kutatási módszertant, kutatási eredményeket, kutatás korlátait rész értelemszerűen nem kell szerepeltetni.)
  • A kéziratot két anonim (külső vagy belső) bíráló értékeli.
  • Határidő: folyamatos.

A kéziratok beadása: Agárdi Irma (cc. Simon Judit) elektronikus formában.

Utolsó frissítés: 2016.11.09.