Május - 2017
H K S C P S V
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

Diákversenyek, Hallgatói kiválóság / Student competitions, Student excellence



A beszámolókat folyamatosan frissítjük a korábbi évek eredményeivel!

Marketing és Média Intézet - TOP 10% Hallgatói Kiválóság

2017-ben a Marketing és Média Intézet egy új kezdeményezést hozott létre, amelynek keretében az Intézethez tartozó szakok legjobb hallgatóinak nevét egy „Hallgatói Kiválóság” táblára helyezi. A hallgatói kiválóság alapját minden félévben az adott szak tanulmányi eredményeit összegző ösztöndíjátlag adja. A listára azok kerülhetnek föl, akik a szak legjobb 10%-ában benne vannak. A lista ABC sorrendben kerül nyilvánosságra a hallgatók előzetes beleegyezésével.

A 2016/2017/2. (tavaszi) félév legjobb hallgatói:


A Kereskedelem és Marketing Alapszak kiváló hallgatói:

Ábrahám LiliHajdók FanniLitván ZsófiaSomogyi Fanni
Berecz JuditHorváth DaniellaNagy NóraSzabó Cintia
Bujdosó CsengeIlko LórántNguyen Kim ÁrnikaSzékely Zsófia
Czégény OrsolyaKárpáti KataOrosz BalázsSzűcs Dalma Susanne
Csepi DiánaKárpáti Tilla FanniSándor LillaTani Zsanett
Elek ViktóriaKocsis Zita BrigittaSchoblocher Fanni KláraVései Viktor
Fekete MátyásLeiker FlóraSebők Bence


A Marketing Mesterszak kiváló hallgatói:

Bisztriánszky DávidDamjanovits AnnaNagy BiankaSzécsényi Judit Szilvia
Bognár Fanni ÁgnesHodosi AlexandraNagy Katalin ÉvaSzűcs Laura Eszter
Bordán Nikolett ÉvaKovács EnikőPapp SáraTóth Eszter Veronika
Boronkay BenceLőrincz NikolettPatyi BeátaVarga Bercel Márk
Cserdi Zsófia HajnalkaMakó EmeseSchmidt ÁgnesVarga Zsófia
Csider Patrik KristófMészáros Edina BlankaSzakács Éva


Turizmus-vendéglátás Alapszak kiváló hallgatói:

Bifkovics BettinaKrajczár MilánOszvald XéniaTakács Anita
Ilyés NoémiLudman ZsófiaPalik Júlia MargitTamás Rebeka
Incze AnnaMátó BorókaPandula BettinaVolf Ildikó Fanni
Kajli EmeseNagy TímeaSzoboszlai AdriennZsiros Bernadett
Koncz Roberta


Turizmus-menedzsment Mesterszak kiváló hallgatója:

Tóth Fanny

A 2016/2017/1. (őszi) félév legjobb hallgatói:

A Kereskedelem és Marketing Alapszak kiváló hallgatói:

Bakondi FlóraLeiker FlóraRickert Anna FlóraTani Zsanett
Felker NoémiMolnár PetraSándor LillaTóth Kristóf Benjámin
Gelencsér ZsófiaNemes Nadin AnnaSzabó DóraTóth Melinda
Horváth DaniellaNguyen Kim ÁrnikaSzalma PéterVarga Daniella Virág
Horváth Zita ViktóriaOrosz BalázsSzegedi NoémiVései Viktor
Kárpáti KataOrsó BoglárkaTalabér Boglárka 
Kocsis Zita BrigittaPolyák FridaTamás Zsanett 

A Marketing Mesterszak kiváló hallgatói:

Bakó Ágnes LucaCsider Patrik KristófMagyarkuti EszterSzabó Csaba Tamás
Balog Viktória KrisztinaCsörögi Eszter FruzsinaMedvés DávidSzécsényi Judit Szilvia
Balogh AnikóGazsi TímeaMészáros Edina BlankaSzűcs Laura Eszter
Bisztriánszky DávidGyenes EvelinMózes ZsófiaTóth Eszter Veronika
Bódi KrisztinaKugler Tímea ÁgnesPekoli Miklós
Cserdi Zsófia HajnalkaLőrincz NikolettSchmidt Ágnes

Turizmus-vendéglátás Alapszak kiváló hallgatói:

Bai DóraKoncz RobertaNagy TímeaSchlepp Fanni
Bancsi EszterMaier DávidOravecz FanniSchmidel Réka Rebeka
Bifkovics BettinaMaár NoémiOszvald XéniaTóth Botond
Deák Lilla AnnaMaier DávidPusztai Kristóf JánosVitos Áron
Farkas Gabriella LucaMátó BorókaRozsvai GáborVolf Ildikó Fanni
Kárnics BorbálaMolnár Médea EszterSápi Boglárka

Turizmus-menedzsment Mesterszak kiváló hallgatója:

Tari Ambrus

Kiváló Diplomamunka Pályázat

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete minden évben kétszer meghirdeti a Kiváló Diplomamunka Pályázatot. A pályázattal célunk, hogy egyrészt elismerjük hallgatóink és oktatóink eredményes és magas színvonalú munkáját, másrészt publicitást is teremtsünk a tudományos közélet számára is releváns kutatási eredményeknek. Éppen ezért támogatjuk és elősegítjük a díjazott munkák tudományos publikációvá való továbbfejlesztését.

A pályázaton minden olyan hallgató indulhat, akinek szakdolgozata jeles eredményt kapott a bírálóktól. A szakszeminárium vezetők is nevezhetnek jeles szakdolgozatot írt hallgatókat. E javasolt szakdolgozatokat egy 2-2 fős bíráló bizottság rangsorolja külön a mester és külön BA szinten. A döntés során figyelembe vesszük a témaválasztás újszerűségét, az innovatív és nagy szakértelmet igénylő kutatási módszerek alkalmazását, valamint az elemzés alapkövetelményeket meghaladó színvonalát. A döntés eredményeként egy alapszakos díjat és egy mester szakos díjat hirdetünk ki. Továbbá különdíjban részesítünk egy marketingkommunikációs szakterületen kiemelkedő eredményt elért diplomamunkát. A pályázat díjait minden évben a Sándor Imre Alapítvány finanszírozza.

Az elmúlt évek nyertesei:

2016/17/2. (tavaszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

2017. szeptemberben!

2016/17/1. (őszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

  • BA I. helyezett: Bessenyei Dávid (szakdolgozat címe: "A Soproni márka csomagolás designváltásának hatása a márkaértékre"; konzulens: Dr. Csepeti Ádám)
  • Msc I. helyezett: Szokol Mónika (szakdolgozat címe: "Társadalmi marketing a környezettudatos magatartásért"; konzulens: Dr. Mitev Ariel)
  • Különdíj a legjobb marketingkommunikáció témájú szakdolgozatért: Balog Viktória Krisztina (szakdolgozat címe: "Lejött a lélek, véleményvezérekkel való együttműködés egy saját gyártású videó terjesztése során"; konzulensek: Dr. Horváth Dóra - Dr. Cosovan Attila)
  • Hallgatói kiválóság díj:
    • Turizmus-menedzsment MA szak: Tari Ambrus
    • Turizmus-vendéglátás BA szak: I. helyezett: Volf Ildikó Fanni; II. helyezett: Meier Dávid; III. helyezett: Oszvald Xénia
    • Kereskedelem-marketing BA szak: I. helyezett: Tóth Kristóf Benjámin; II. helyezett: Kocsis Zita Brigitta; III. helyezett: Leiker Flóra
    • Marketing MA: I. helyezett: Csörögi Eszter Fruzsina; II. helyezett: Gazsi Tímea; III. helyezett: Mészáros Edina Blanka


2015/16/2. (tavaszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

  • I. helyezett: Kiss Virág Boglárka (MA Marketing szak; szakdolgozat címe: "Limitált szériás csomagolás - Hasznos, vagy szükséges plusz", szakszeminárium-vezető: Dr. Kolos Krisztina)
  • I. helyezett: Chornitzer Anna (BA Turizmus-vendéglátás szak; szakdolgozat címe: "Turizmus akadályok nélkül: A turisztikai szolgáltatások akadálymentesítésének vizsgálata Budapest kulturális turizmusán keresztül" (szakszeminárium-vezető: Dr. Forman Balázs)
  • A legjobb marketingkommunikációs témában írt szakdolgozat különdíja: Horváth Dóra (BA Kereskedelem és marketing szak; szakdolgozat címe: "Reklám és valóság viszonya. A tökéletesség és a realitás a pelenkázásban"; szakszeminárium-vezető: Dr. Csordás Tamás)

2015/16/1. (őszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

  • Szilvai Zsolt – MA képzés
  • Vincze Dávid – MA képzés
  • Boros Eszter – MA képzés
  • Bartók Botond – BA képzés
  • Peregi Roxána – BA képzés

2014/15/2. (tavaszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

  • Mórocz Milán – MA képzés
  • Horeczki Noémi – MA képzés
  • Gaál Gerda – MA képzés
  • Jokkel Dóra – BA képzés
  • Futó Judit – BA képzés
  • Ferencz Kinga – MA képzés
  • Szabó Zsófia – BA képzés
  • Kiss Máté Tamás – BA képzés

2014/15/1. (őszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

  • Tölgyesi Kitti – MA képzés
  • Rudnay Lilla – MA képzés
  • Porzsolt Alíz – MA képzés
  • Gazsi Tímea – BA képzés
  • Molnár Tamás – MA képzés
  • Sáska Bernadett – angol MA képzés

L'Oréal Brandstorm

A verseny indul: évente, tavaszi félév


A L'Oréal Brandstorm esettanulmány verseny a fiataloknak évről évre egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal Csoport vezető márkáinak marketingstratégiájában mélyedhetnek el a diákok, együtt dolgoznak kommunikációs ügynökséggel és kreatív kampányt terveznek. A hazai döntő nyertese képviseli hazánkat a nemzetközi döntőben, amely Párizsban a L’Oréal vezetői és reklámszakemberei előtt zajlik.

Magyarország 2007 óta van jelen a versenyző országok sorában. A regionális döntőkben a Corvinus Egyetem hallgatói évről-évre remek eredményeket érnek el.

A L'Oréal Brandstorm nemzetközi diákverseny 2016. május 19-i kelet-európai, pozsonyi döntőjén a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói ismét kiemelkedő eredményt értek el.
A döntőbe jutott 6 csapat közül 2. helyezést ért el: Antal Dorina, Králik Dóra, Orbán Zsófia (BA, Kereskedelem és Marketing szakos hallgatók) (Felkészítő tanáruk: Dr. Ötvös Károly).
A győztes csapat tagjai, akik hazánkat képviselték a 2016. júniusában, Párizsban megrendezésre kerülő világdöntőn: Czapovics László, Kocsis Anikó (Marketing MA), Polyák Frida (BA, Kereskedelem és Marketing szak) (Felkészítő tanáruk: Dr. Jenes Barbara).

A L'Oréal Brandstorm nemzetközi verseny 2015. május 6-án, Pozsonyban megrendezésre került új, regionális döntőjében a versenyző 3 cseh és 2 magyar csapat közül a győztes csapat, amely hazánkat képviselte a 2015. júniusában Párizsban megrendezésre kerülő világdöntőn: Kubinyi Márton (Gazdálkodási és Menedzsment BA 3. évf.), Sölch Tamás, (Nemzetközi gazdálkodás BA 3. évf.), Tóth Gergely (Marketing MA 1. évf.). A másik magyar csapat, szintén corvinusos színekben 2. helyezést ért el: Béres Barbara (Marketing MA I. évf.), Dicső Inez Viktória (Marketing MA I. évf.), Horváth Eszter (Marketing MA I. évf.). A csapatok konzulens tanárai: Jenes Barbara, Ötvös Károly (Marketing és Média Intézet).

A 2014-es L'Oréal Brandstorm versenyén az országos döntőben csapataink kiváló eredményt értek el, megszerezve az 1. és 3. helyeket: 1. helyezett: Czigle János, Hosszú Bea, Veress Dániel (Kereskedelem és Marketing/Gazdálkodásmenedzsment szak, 3. évf), ők képviselik hazánkat a párizsi nemzetközi döntőn. 3. helyen: Bucsi Karina, Gracia Dóra, Patai Noémi (Kereskedelem és Marketing szak, 3. évf.). A csapatok konzulens tanárai: Ötvös Károly, Jenes Barbara (Marketing és Média Intézet).

2013-ban szintén corvinusos kereskedelem és marketing szakos hallgató képviselte hazánkat Párizsban. A hazai döntőn első helyezést ért el: Brandioso - Bereczki Nóra, Futó Judit és Németh Dániel (Kereskedelem és Marketing szak, 2. évf.). Mindemellett a döntőben a legjobb öt közé összesen négy corvinusos csapat jutott be. A nyertes csapaton kívül: BrillAsia - Angyal Ivett, Somogyi Fanni, Ritter Zsófia (KM 2./3. évf.); Go, Go, Girls! - Cselényi Flóra, Hamza Emese, Kacskovics Dóra (KM 3.évf.); HairPro - Donkó Brigitta, Bagyinka Flóra, Jakab Zsuzsa (NG 2. évf.). Konzulens tanárok (Brandioso, Go,Go, Girls!, HairPro): Malota Erzsébet és Ötvös Károly.

2012-ben is corvinusos csapat képviselhette Magyarországot a párizsi döntőn: Perger Júlia, Vág Stefánia és Somosi Dávid Áron hallgatóink.

       

Országos Média Diákverseny

A verseny indul: évente, őszi félév (október vége)


Az Országos Média Diákverseny célja, hogy elősegítse az egyetemi és főiskolai hallgatók körében a kommunikációs stratégiai tervezés, azon belül a médiatervezés gyakorlati megismerését. A verseny egy valódi ügynökségi tenderhelyzetet szimulál. A fődíj egy féléves szakmai gyakorlat. A verseny írásbeli és szóbeli fordulóból áll. A nyertes csapat lehetőséget kap továbbá, hogy pályaművét bemutassa a versenyt követő a Médiapiac szakmai konferencián.

2016-ban, a 16. Országos Média Diákverseny témakiírója a Renault volt. A szóbeli döntőt a corvinusos Green Go csapat nyerte. A győztes csapat tagjai: Tamás Zsanett, Ilkó Lóránt és Vései Viktor (Kereskedelem és Marketing szak, 3. évf). A felkészítő tanárok: Csordás Tamás és Markus-Kujbus Éva.

2013-ban, a 13. Országos Média Diákverseny témakiírója a Kika volt. A szóbeli döntőt a corvinusos Trender's csapat nyerte (Bereczki Nóra, Szabó Zsófia, Németh Dániel - Kereskedelem és Marketing szak, 3. évf), felkészítő tanáraik Csordás Tamás, Dr. Malota Erzsébet, valamint dr. Kollin Ferencné voltak.

2012-ben szintén corvinusos csapat nyert: Corvinus Média Klinika (Varga Fruzsina, Vígvári Dorottya, Siegler Bálint) - felkészítő tanár: Dr. Nyirő Nóra.


 

Országos Piackutatási Diákverseny

A verseny indul: évente, tavaszi félév (január eleje)


2015 tavaszán immáron 6. éve került megrendezésre az Országos Piackutatási Diákverseny a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete és a Ringier Kiadó közös együttműködésében.

2015-ben a feladatokat a Mercedes adta a fiataloknak. Összesen 22 csapat jelentkezett az OPDV-re 5 intézményből. nekik egy beugró feladatot kellett leadniuk, egy tíz slide-os prezentációt kellett készíteni a mikroautó-szegmensről, amely után 15 csapat (köztük 8 corvinusos) maradt versenyben. A verseny döntője április 16-17-én került megrendezésre. Első nap a Corvinus Egyetemen, második napon a Mediaworksnél kaptak feladatokat a diákok.
A versenystruktúra legfőbb újítása volt 2015-ben, hogy a csapatok a kétfordulós, kétnapos döntő mindkét napján élőben végeztek aktív munkát, mozogtak Budapesten. Az első napon rövid, kreatív, helyszínen megoldandó kvalitatív és kvantitatív elemzési kérdéseket kaptak a csapatok. Ezeket négy piackutatással is foglalkozó cég – Századvég, NRC, Kutatópont, Gemius – készítette a diákoknak a Mercedes-Benz Hungária briefje alapján. A nap végén 4 csapat jutott be a második napi döntőbe.
A második napon a döntőbe jutott csapatok egy kvalitatív kutatással fejezték be a versenyt, melyet az Ipsostól kaptak, míg a döntőbe nem jutott csapatok a piackutató cégek előadásait hallgathatták meg. A végső eredményhirdetés után egy kerekasztal beszélgetés zárta a programot, "Milyen munkavállalót keresnek a piackutatók?" címmel.
A 2015-ös OPDV helyezettjei:

  • 1. B’N’B (BCE-GTK; csapattagok: Bartók Botond, Gőbel Nóra, Katócs Bálint)
  • 2. Surveytown (ELTE-TÁTK; tagok: Egeresi Fruzsina, Ilyés Virág, Rasztik Lilla)
  • 3. Szinergia (BCE-GTK; csapattagok: Gazsi Tímea, Kutasi Dóra, Rosenzweig Anna)
  • 4. Smarter than Ever (BCE-GTK; csapattagok: Riz Nikolett, Szabó Orsolya Katalin, Papp Laura)

2014-ben a pályázat kiírója a Samsung volt, egy izgalmas és innovatív területtel, a Smart TV-k világával ismertette meg a versenyzőket. A verseny két fordulóban zajlott, az első fordulóban a kvalitatív kutatásra való alkalmasságukat mutatták be a csapatok, majd az elődöntőn legjobban teljesített 5 csapat jutott tovább a második fordulóba. A kvantitatív kutatás során a csapatok az OPDV-t támogató piackutatási vállalatok, az NRC, a GfK és a Ringier Kiadó jóvoltából valós online mintán dolgozhattak tovább. Jakab Áron a BellResearch képviseletében, Klenovszki János az NRC képviseletében, Máth András a Ringier Kiadótól, Nógrádi-Szabó Zoltánt az Ipsos képviseletében és Erős M. Attila a Samsungtól alkották a 2014-es zsűrit.
A 2014.05.19-én zajlott döntőben a corvinusos NoSmartiesPlease csapat holtversenyben 3. helyezést ért el (csapattagok: Gazsi Tímea, Kozák Nóra, Kun Máté; felkészítő tanár: Dr. Jenes Barbara).

   

Google Online Marketing Challenge

A verseny indul: évente, tavaszi félév (március-május)


A Google Online Marketing Challenge (GOMC) diákversenyében egy kis- vagy középvállalkozás honlapjának forgalmát kell felfuttatni a Google AdWords kulcsszavas hirdetési rendszer segítségével. A versenyre az egész világról várnak jelentkezőket. A diákoknak 4-6 fős csapatokat kell alkotniuk és a rendelkezésükre bocsátott 250 dollár értékű AdWords-kuponok segítségével egy olyan, maximum 100 főt foglalkoztató céget és honlapját kell minél ismertebbé tenniük, amelyik nyitott az együttműködésre, és még nincs AdWords-kampánya. A stratégia kidolgozása után a diákoknak három hetük van a marketingkampány levezénylésére, majd az eredmények kiértékelésére. A kampány sikeres lebonyolítása mellett ugyanis két jelentést is le kell adniuk a csapatoknak: egyet, amely a követendő stratégiáról szól, még a kampány előtt, a másikat pedig, amely a folytatásra vonatkozó javaslatokat tartalmazza, annak lezárása után. A hirdetések bármilyen nyelvűek lehetnek, de a beadandó jelentés és a verseny segédanyagai kötelezően angol nyelvűek - így a részvétel erős angoltudást feltételez.

Országos Városmarketing Verseny

A verseny indul: évente, őszi félév (szeptember/október)


A verseny célja, hogy lehetőséget teremtsen a felsőoktatásban régió- és településmarketinget tanuló, vagy az iránt érdeklődő hallgatók számára a megszerzett elméleti tudásuk gyakorlati hasznosítására, a településmarketinggel foglalkozó elméleti és gyakorlati szakemberekkel való kapcsolatépítésre, a választott településük népszerűsítésére, a városok marketingjét segítő új kreatív megoldások kidolgozására, szakmai és baráti élmények szerzésére.

Az első Országos Városmarketing Versenyen, 2010-ben a corvinusos SiofokkalJobb csapat 2. helyezést ért el (Csanaki Tímea, Dalanics Sára, Jentetics Kinga; felkészítő tanár: Jenes Barbara)

Egyéb versenyek, díjak

  • A Magyar Turizmus Zrt. "Az év turisztikai témájú szakdolgozata, 2013" pályázatán hallgatónk, Fodor Barbara (konzulens: Dr. Jenes Barbara) a mesterképzés kategóriában I. helyezést ért el.

Utolsó frissítés: 2017.07.12.