
![]() |
Február - 2018 | ![]() |
||||
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 | |||
05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | ||||
Havi események |
Designkommunikációs termék- és vállalkozásfejlesztési szakirányú továbbképzés

A képzés célja
A XXI. századi vállalati ökoszisztéma egyik meghatározó szervezeti formája, működési modellje, értékrendszere a STARTUP vállalkozói formátum. A designkommunikációs termék- és vállalkozásfejlesztési szakközgazdász szakirányú továbbképzési szak a startup vállalkozói formátum alapvető alakítási, működtetési, fejlesztési ismeretek átadásával kreatív és innovatív vezetőket képez. Az elsajátított tudás így alkalmazható mind a start-up, mind pedig a nagyvállalati közegben.
A designkommunikáció tervezői/alkotói szemlélet, filozófia és módszer (teória és praxis), amely a következőképpen értendő: Designkommunikáció = fejlesztésbe (fejlődésbe) integrált kommunikáció.
A Designkommunikációs termék- és vállalkozásfejlesztési szakközgazdász szakirányú továbbképzési szak, egyben vezetőképzés, ami egy szak-független nyitott program, mely a különböző hátterű résztvevők együtt- és egymástól való tanulására épít. A programban résztvevők konkrét vállalati termékfejlesztéssel kapcsolatos differenciált és integrált, azaz komplex tervezési és vezetési feladatokat oldanak meg. A program során a különböző területekről érkezők átélik és elsajátítják, hogy a tervezői/alkotói képesség vezetői lehetőséggel s egyben vezetői felelősséggel jár.
A képzés során a menedzsment elmélet oldaláról megalapozott vezetői gondolkodásmódot kapcsoljuk össze vállalkozói/alkotói/kreatív szemlélettel. A résztvevők az elméleti alapok elsajátítása mellett, egy négy szemeszteren átívelő (saját) vállalkozói projekten dolgoznak: amik lehetnek új működési modellek, új rendszerek, új módszerek, jelenlegi gyakorlatot (konvenciót) újragondoló megközelítések, saját termékek és szolgáltatások, eljárások fejlesztésének megvalósítása.
A felvétel feltétele:
- Designkommunikációs rendszertervező szakközgazdász szak esetén:
legalább alapképzésben szerzett közgazdász oklevél gazdaságtudományok képzési területen. - Designkommunikációs rendszertervező szak esetén:
legalább alapképzésben szerzett oklevél bármely képzési területen.
Oklevél
Megszerezhető szakképzettség oklevélben szereplő megnevezése:
- Közgazdász alapdiploma esetén: Designkommunikációs rendszertervező szakközgazdász
- Nem közgazdász alapdiploma esetén: Designkommunikációs rendszertervező
További információk
KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ LETÖLTÉSE
A program szakmai tartalmával kapcsolatban a szakfelelős ad tájékoztatást:
Szakfelelősök:
Dr. Cosovan Attila, email: attila.cosovan@uni-corvinus.hu
Dr. Horváth Dóra, email: dora.horvath@uni-corvinus.hu
http://marketing.uni-corvinus.hu
http://gazdalkodastudomany.uni-corvinus.hu/index.php?id=szakiranyu
Jelentkezési határidő: 2016. augusztus 31.
A szakirányú továbbképzésekkel kapcsolatban érdeklődni lehet:
Kapcsolattartó/szakfelelős: Csabáné Csernus Szilvia
Cím: 1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 177.
Tel/fax: (1) 482-5316
Email: szilvia.csernus@uni-corvinus.hu
Honlap: http://www.uni-corvinus.hu/gkar/szakiranyukepzesek
A képzés tartalma
A képzésben résztvevők jártasságot és készséget szerezhetnek a teljes termékút szimultán, mély együttműködésben és párhuzamos fejlesztésben történő designkommunikáció szemléletű menedzselésében. Az ismereteknek a tervezőművészet által kezdeményezett sokféle párosításával, rendszerezésével kívánjuk tágítani a kreatív értékteremtés vezetési lehetőségeit a digitális kor gazdaságában, társadalmában.
Külön kiemeljük a következő gyakorlati témaköröket:
- differenciált és integrált identitás, komplex csapat identitás
- kreatív ötlet inkubáció/akceleráció: termék/szolgáltatás/eljárás vízióinak megfogalmazása, egyeztetés és együttműködés a kreatív termékfejlesztés-és gyártó/kivitelező területek szakértőivel
- startup akceleráció, a finanszírozók bevonása,
- spinoff projektek integrálása szponzor cég profiljába,
- kritikus döntések,
- kreatív termékfejlesztés,
- modellezés, mockup-olás,
- közösségi finanszírozás,
- műnyilvántartásba vétel, mintaoltalom, szabadalmaztatás,
- együttműködési és összeférhetetlenségi szituációk elemzése, feldolgozása, megoldása
A képzés tárgyai és felépítése:

Utolsó frissítés: 2016.07.28.