Október - 2017
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
24 25 26 27 28 29
30 31  

MEGHÍVÓ


II. Szolgáltatásmarketing konferencia
Fókuszban a Pénzügyi szolgáltatások




A konferencia helyszíne és időpontja

BCE Főépület III. előadó; 2016. május 19. csütörtök, 9.00–15.00 óra



A konferencia célja

Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete immár második alkalommal rendezi meg szolgáltatásmarketing konferenciáját. Második konferenciánk központi témája a pénzügyi szolgáltatók marketingtevékenysége, amely jelentős szerepet képvisel az ország jövedelemtermelő képességében és óriási változásokon ment keresztül az utóbbi években. Konferenciánk előadásai rávilágítanak ezekre a változásokra, új trendeket és megoldásokat mutatnak be, az értékteremtés új lehetőségeit járják körbe.

Szándékunk szerint ez a konferencia lehetőséget ad a téma kutatóinak, oktatóinak és szakembereinek találkozására, és a szolgáltatások területén folyó kutatások és gyakorlati tapasztalatok széles körű megismertetésére.

A konferencia célja egyrészt a hazai tudományos eredmények feltárása, másrészt a kutatási eredmények relevanciájának, napi szinten történő alkalmazhatóságának bemutatása. A konferencián kitűzött célunknak megfelelően a tudományos előadások „tandem” párjaként gyakorlati szakemberek referálnak arról, hogy náluk hogyan működik a mindennapokban az elmélet. A konferencia zárásaként Ph.D. hallgatóknak lehetőséget biztosítunk arra, hogy kutatási elképzeléseiket poszter-szekció formában megosszák a konferencia résztvevőivel.

Előzetes regisztráció

A konferencián a részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

Kérjük, hogy mindazok, akik az eseményen részt kívánnak venni, regisztráljanak az alábbi hivatkozáson.



Jelentkezés a poszter-előadásra doktori hallgatók számára

A konferencián egy Poszter-szekció keretein belül lehetőséget biztosítunk a témában kutató Ph.D.-hallgatók számára eredményeik bemutatására.
A poszter-előadások témája bármilyen marketing szakterülethez kapcsolódhat.

A poszter-előadásra a jelentkezést a krisztina.kolos@uni-corvinus.hu címre kérjük eljuttatni!



PROGRAM

9.00 – 9.15Köszöntő: Dr. Szántó Zoltán (Rektorhelyettes, Budapesti Corvinus Egyetem)
9:15 – 10.00Prof. Tina Harrison (University of Edinburgh Business School, Chair of Financial Services Marketing and Consumption): "The Grand Challenges for Financial Services and Consumers; Implications for Research"
10.00 - 10.30Kemény Ildikó (BCE MMI): "Szolgáltatásminőség, elégedettség és szájreklám kapcsolata az online banki szolgáltatások esetében"
Vállalati előadó: Nyéki Zsolt (OTP Mobil)
10.30 - 11.00Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Szilvai Zsolt (BCE MMI): "A disztribúciós igazságosság szerepe a szolgáltatások panaszkezelésében"
Vállalati előadó: Demeter Judit (CIB Bank)
11.00 - 11.30
KÁVÉSZÜNET

11.30 - 12.00Zsótér Boglárka – Bauer András (BCE MMI): "Az intézményi bizalom kérdése a pénzügyi szolgáltatók esetében – egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményeinek bemutatása"
Vállalati előadó: Nagy Zoltán Péter (OTP Bank)
12.00 - 12.30Hubert József (BCE MMI): "Adománygyűjtés a közösségi médiában"
Vállalati előadó: Gosztonyi Gábor (SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa)
12.30 - 13.00Agárdi Irma (BCE MMI) - Bacsek Péter (LP Solutions) - Gyulavári Tamás (BCE MMI): "CRM trendek a bank- és biztosítási szektorban"
Vállalati előadó: Kezdődy Attila (Erste Bank)
13.00 – 13.30Kenesei Zsófia (BCE MMI): "Service Experience Design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai"
Vállalati előadó: Seprődi Patrícia (Erste Bank)
13.30 - 14.30
EBÉDSZÜNET

14.00–15.00
POSZTER-SZEKCIÓ

Utolsó frissítés: 2016.09.06.