December - 2018
H K S C P S V
  01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  
  

MEGHÍVÓ


III. Szolgáltatásmarketing konferencia
Fókuszban a digitalizáció lehetőségei az üzleti tudományok oktatásában




A konferencia helyszíne és időpontja

BCE Főépület 3. emelet 3001. előadó; 2018. november 21. szerda, 9:00–13:00 óra



A konferenciáról

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete immár harmadik alkalommal rendezi meg szolgáltatásmarketing konferenciáját, ezúttal a Magyar Tudomány Ünnepe 2018 rendezvénysorozat keretében.
Harmadik konferenciánk központi témája a digitális technológiák alkalmazásának lehetőségei az üzleti képzésekben. Az elmúlt évtizedben a hallgatók tanulási stílusa, információbefogási jellemzői jelentős változáson mentek keresztül, ami kihívás elé állítja az oktatókat. A digitalizáció új lehetőségeket jelent mind az oktatás hatékonyságának és élménytartalmának növelésében, és ezzel a hallgatók megszólításában. Konferenciánk előadásai rávilágítanak ezekre a változásokra, új trendeket és megoldásokat mutatnak be, az értékteremtés új lehetőségeit járják körbe.

Előzetes regisztráció

A konferencián a részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

Kérjük, hogy mindazok, akik az eseményen részt kívánnak venni, legkésőbb 2018. november 16-ig regisztráljanak az alábbi hivatkozáson.



PROGRAM

09.00 - 09.10
Köszöntő

09.10 - 09.30Bodnár Éva, Daruka Magdolna, Csillik Olga (BCE, Tanárképző és Digitális Tanulás Központ): A blended oktatás lehetőségei az üzleti közép- és felsőoktatásban
09.30 - 09.55Baksa-Haskó Gabriella (BCE, Informatikai Intézet): Fordított osztályterem az alapozó képzés informatika oktatásában a Budapesti Corvinus Egyetemen
09.55 - 10.20Bernschütz Mária (Budapesti Műszaki Egyetem), T. Nagy Judit (Edutus Egyetem): Az E-learning technológia és a tudományterület (az oktatott tantárgy) moderáló hatása
10.20 - 10.45Vaszkun Balázs (BCE Vezetéstudományi Intézet): Digitalizáció az üzleti felsőoktatásban: az 1.0-tól a 4.0-ig
10.45 - 11.15
Kávészünet

11.15 - 11.40Horváth Dóra – Cosovan Attila (BCE, Marketing és Média Intézet): Tanulj, lépj interakcióba a világgal! - Designkommunikáció és wikinómikus együttműködés a jövő vezetőinek képzésében
11.40 - 12.05Csanda Gergely (Kürt Akadémia): Versenyben a MOOC-kal
12.05 - 12.30Platz Petra – Lőre Vendel (Széchenyi István Egyetem): A marketingstratégia alkalmazásának eredményei elektronikus üzleti szimulációkban
12.30 - 12.55Kolos Krisztina (BCE Marketing és Média Intézet): A digitális co-creation szerepe az üzleti tudományok oktatásában
12.55 - 13.00
Konferencia zárása

Utolsó frissítés: 2018.11.30.